czwartek, 13 czerwca 2013

Mała czarna..


Wieczorne spacery, co tu dużo pisać. Samo zdrowie;) Zdjęcie zrobione na ostatnim spacerze, gdzie wybrałyśmy się z moją panią fotograf Paulina W. jestem jej bardzo wdzięczna za to co dla mnie robi. Całusy dla Ciebie:*
 Kolejne wieczory postanowiłam, że będę spędzała nie spacerując ale biegając. Już jeden taki wieczór za mną, nie było łatwo. A mój pomysł zrodził się po obejrzeniu filmiku KatOsu, która założyła "kółko wzajemnej motywacji", czemu by nie spróbować...

Sukienka: SH ( asos)- 7,50 zł
Sandałki: Auchan - 10 zł
RAZEM: 17, 50 zł

 Mała czarna, obecna w każdej szafie kobiety. Ubieramy ją najczęściej na ważne spotkania, jednak na co dzień tez się dobrze spisuje. Można ją wykorzystać na wiele okazji. Ja w swojej szafie mam chyba 3.
W tej też sukience byłam na maturze, jednak szpilki i kopertówka zmieniają całą stylizację. Uwielbiam w niej kołnierzyk, który jest bardzo dziewczęcy.




2 komentarze:

  1. sliczny makijaz. Wpadlam na Ciebie przez zeberke. Jesli moge dac dobra rade to zamieszczaj jak najwiecej stylizacji na owych portalach, gdzie jest szansa abys znalazla wiernych obserwatorow. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. 55 yrs old Database Administrator II Derrick Whitten, hailing from Brossard enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Glassblowing. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Monza. odkryj to

    OdpowiedzUsuń