poniedziałek, 25 lutego 2013

Sukienki studniówkowe

Cześć :)
 Z racji tego że jestem w klasie maturalnej, miałam studniówkę. Noc niezapomniana. Długie przygotowania a wieczór tak szybko minął. Przy polonezie płakałam ze śmiechu, oczywista musiała być wpadka:P Moim zdaniem zespół nie był rewelacyjny, jedzenia smakowało. Bawiliśmy się do 5.
Miałam 2 sukienki, długą lecz później przebrałam się dla wygody.






Sukienka z paskiem: Sh -20 zł
                                                                Buty: sklep no name - 60 zł
                                                               Kolczyki: kramarki w Częstochowie 7 zł
                                Podwiązka pożyczyłam a u krawcowej doszyłam na tasiemce imiona                              
                                                          Czyli ogólna SUMA to 87 zł

                                                                  Sukienka (szyta): 100 zł
                                                             

                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz