niedziela, 24 lutego 2013

Here I'm :)

Nazywam się Marlena. Od dawna przeglądam blogi, gazety. Uwielbiam ciuchy i kosmetyki jak większość z Was. Chce dzielić się z Wami moimi codziennymi stylizacjami za niewielkie pieniądze. Udowodnię wam, że  można dobrze wyglądać. Jestem ogromną fanka secondhandów. Głównie będę pokazywała outfity z moimi zdobyczami lecz nie zawsze będę ubrana w nie od stóp do głów. Wystąpią połączenia z ciuchami z sieciówek. Lubię zakupy ale również lubię szyć, nie sama. Wierze, że kiedyś uszyje sobie sama. Mam 18 lat i przede mną matura...:) Jestem optymistką, pozytywnie nakręcona. Zawsze dążę do celu.

Pozdrawiam!:)

3 komentarze:

  1. Yyyy , popracuj na stylistyką Swwoich wypowiedzi oraz nad jakościa zdjęć. Przeglądnełam Twój blog i na arzie cieniutko ! ale uszy do góry jak sie postarasz będzie dużo lepiej:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, od pierwszego kroku chodzić się nie nauczyliśmy;) Będę próbowała, ja krótko mam swojego bloga, dopiero uczę się jak to działa. Naprawdę nie jest to takie łatwe jak się wydaje;)

      Usuń
  2. Fajnie, że masz pomysł na siebie! Gratulacje! Życzę Ci powodzenia... :)

    OdpowiedzUsuń