poniedziałek, 21 lipca 2014

Greckie wakacje na Krecie !!






Kochani !! To pierwszy samodzielny post w moim wydaniu !! Zapraszaaaam ! <3

Chciałabym się z Wami podzielić relacją z moich greckich wakacji na Krecie!   Przepiękne krajobrazy,  niesamowite smaki, ogrom wrażeń i zdjęć zapierają dech w piersiach, których nie sposób opisać słowami. Głównym zajęciem podczas całego pobytu na wyspie było oczywiście zwiedzanie, ponieważ Kreta słynie z tego, że kryje w sobie wiele fantastycznych miejsc, które obowiązkowo trzeba zwiedzić (ja gorąco polecam Agios Nicolaos, Heraklion, Malie oraz Jaskinia Dikte znana przede wszystkim jako miejsce narodzin Zeusa). Poza zwiedzaniem i buszowaniem po miejscowych sklepach nie mogło zabraknąć opalania i błogiego lenistwa.  Z mojej strony to tyle, teraz przedstawię Wam kilka moich zdjęć.

 A Wy jeszcze przed czy już po wakacyjnych urlopach? ;-)  xoxo
  Widok Krety z samolotu :)  

 Widok z hotelu :)


Tutaj akurat luźny outfit na chłodniejszy dzień :) 
   Kurtka - Mohito - 180 zł 
   T-shirt - Reviev - prezent
  Sandały- Kazar- 380 zł


  Sukienka- H&M - 39 zł 






4 komentarze:

  1. Też byłam na Krecie, niestety dawno temu - miałam dopiero 6 lat - i wakacje polegały tylko na basenie, basenie, basenie. Teraz bardzo żałuję, że nie zwiedziłam miejsc, o których wspominasz w poście. :( btw. super góra od stroju! <3 http://tartdialogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widok krety z samolotu - Obledny!!! piekny!

    OdpowiedzUsuń