piątek, 22 listopada 2013

Bejsbolowka w kwiaty

Cześć Kochani!
Dziś wyszłam na wieczorny spacer, zaczynają się mroźniejsze wieczory, nie chce się wychodzić spod ciepłego kocyka z boku gorąca czekolada. Dziś wróciłam do domu i poleniuchowałam sobie, oglądałam powtórkę programu Mai Sablewskiej, bohaterka zawstydziła mnie. Tyle co miała w sobie siły, chęci do życia. Cudowna kobieta;-) Oglądnijcie ostatni odcinek, więcej nie zdradzę. Polecam gorąco!

Bardzo wygodny strój, kwiaty żeby nie było zbyt smutno, aczkolwiek  lubię ubierać się w czarne odcienie w takim sezonie, odczuwam więcej ciepła( tylko moje urojenia:P), więc nie róbmy tego zbyt często. Kiedy zaspałyśmy do pracy szkoły czy na uczelnie, czy nie mamy pomysłu na stylizacje, jesteśmy usprawiedliwione ;-) W przyszłym tygodniu postaram się wrzucić black outfit :)
Miłego wieczoru! :*

Bejsbolówka: sh (atmosphere) -12 zł
Jeansy: sh (Levis) - 7 zł
Szalik: Chińczyk- 10 zł
Rękawiczki: sh- 5 zł
Czapka: HM - nie pamiętam:(
Butki: biedronka - 30 zł
SUMA:  64 zł











POZDRAWIAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz