czwartek, 3 października 2013

Moja nieobecność

Witam Was Kochani!
Chciałam Wam podziękować za to że jesteście, mimo tego iż nie jestem aktywna na blogu. Zaczęłam nową szkołę, prace, trochę problemów zdrowotnych. I tak wszystko kumuluje się utrudniając mi prowadzenie bloga i zabierając mi czas.
Szkoła do której uczęszczam związana jest z kosmetologią, dlatego też chcę rozwijać się w kierunku wizażu. Stąd moje pytanie, czy chcielibyście publikacje moich makijaży? Łatwiej i szybciej będę mogła zrobić makijaż niż poszukać osoby, która znajdzie czas na to aby pstryknąć mi zdjęcia. Nie chcę zmieniać głównego celu bloga, jednak stylizacje będzie mniej to . Praktycznie cały dzień nie ma mnie w domu, wychodzę z domu o 5 a kiedy wracam jest już ciemno.
Odczytuje maile z zarzutami ale także z prośbami o więcej nowych wpisów, z motywacją oraz cierpliwością... Dziś znalazłam czas, żeby napisać nowy post z racji tego, że rozchorowałam się. Leżę w łóżku z gorącym kuflem herbaty i rozmyślam jak  mogę to wszystko pogodzić. Wierzę, że mi się uda!

Trzymajcie się cieplutko, oraz proszę o cierpliwość!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz