środa, 3 lipca 2013

Spódnica maxi


Cześć!
Ja posiadam swoją spódnice od 3 lat. Pamiętam jak wszyscy ja krytykowali, że wyglądam tak i tak. Ja i tak ją nosiłam. Spódnica szyta, dziś wiem, że bardzo łatwo taką uszyć. Posiadam jeszcze jedną plisowaną, zdobytą w sh. Spódnica dodaje kobiecości i można ją nosić na wiele okazji. Świetnie komponuje się z kurtką skórzaną, na wieczorne wyjście. Jest to niewątpliwie trend ostatnich miesięcy. Wy przekonałyście się do long skirt?
Miłego oglądania! ;)
T-shirt: sh - 2zł
Kamizelka: DIY
Spódnica: szyta - 20 zł
Torebka: House - 39,99 zł
Sandałki: House - 39,99 zł
Naszyjnik: House- 9,99 zł
RAZEM: 111.97 zł











MAKIJAŻ
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Hello!
    Ja równiej mam swoje ulubione długie spódnice i podobnie jak Ty czesto jestem krytykowana,że wydlądam jak,,cyganka''itp. Takie spódnice są przede wszystkim bardzoo wygodne! polecam :)

    OdpowiedzUsuń