czwartek, 6 czerwca 2013

Na spacer w ...


   Witam Was!

 Wróciłam właśnie ze spaceru z braciszkiem. Cały dzień pogoda dopisała aż do tego momentu, za oknem szaro, burzowo, pierwsze błyskawice. Czekam na lepszą pogodę, kiedy to będzie można wylegiwać się na słońcu ;)

  Przepraszam za tak długą nieobecność. Już po maturach i po weselu. W sobotę 1 czerwca odbyło się wesele mojej kochanej "siostrzyczki". Wyglądała bajecznie. Było dużo nerwów, przygotowań ale wszystko się udało. W ogóle nie przeszkadzała deszczowa pogoda. Zdjęcia z wesela zobaczycie za jakiś czas. Mocno całuje i pozdrawiam "zakochanych czarnuchów":*
  Dzisiejszy outfit bardzo wygodny. W tym sezonie i każdym innym nie powinno zabraknąć w waszej szafie jeansu. W postaci koszul, spodenek, kamizelek, czy kurtki jeansowej. Spodnie alladynki czy pumpy jak kto woli. Znalazłam na wyprzedaży z 4 lata temu. Mój plecaczek towarzyszy mi cały czas od miesiąca. Bardzo wygodny i dobrze wygląda. Kamizelkę przerobiłam z kurtki mojego brata;p Polecam każdemu, jeżeli masz czas spróbuj. Satysfakcja murowana!:)
Miłego wieczoru!



Kamizelka: wrangler 
Top: sh- 2 zł
Spodnie: bershka - 39 zł
Buty: auchan - 10 zł
RAZEM: ok 51 zł










POZDRAWIAM!

1 komentarz: