sobota, 23 marca 2013

Tuszujemy duże rozmiary:P

Witam!
    Na początku przepraszam za dłuższą nieobecność. W moim mieście trwa "spotkanie młodych", a ja zaangażowałam się w pomoc.
     Dziś chcę pokazać wam jak można zakamuflować szerokie biodra. Podstawa jest odwrócić od nich uwagę. Wykorzystałam do tego czerwony sweter, zakupiony ostatnio w SH. Ulepszyłam go doszywając ćwieki. Skupia on uwagę na górnej partii ciała. Pod spodem biała koszula. Postaw na stonowany dół stylizacji.  Kok na czubku głowy, obcasy też punktuje na odwrócenie uwagi od bioder:) Jednak nie zawsze możemy pozwolić sobie na szpilki.
Udanego wieczoru! :)
Sweter: sh- 1 zł
Koszula: sh- 7 zł 
Spodnie: Vero moda- 60 zł
Płaszcz: Troll- 80 zł (wyprzedaż)
     Buty: allegro - 50 zł (licytowałam)   
Torebka: sh- 1 zł

RAZEM: 199 zł



POZDRAWIAM! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz